Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

86 de planuri de afaceri inscrise in competitia Fii T.A.Re! – Tineri Antreprenori Responsabili

[UPDATE 02.06.2015] Lista participantilor programati la interviurile din cadrul competitiei Fii T.A.Re! – Tineri Antreprenori Responsabili

Pe 27 mai 2015, ora 23:59, s-a incheiat perioada de inscriere a planurilor de afaceri in concursul lansat de Academia de Studii Economice alaturi de Asociatia Romana pentru Transfer Tehnologic si Inovare AroTT, compania de consultanta Loop Operations si CCDL Events and Training, in cadrul proiectului Fii T.A.Re! Tineri Antreprenori Responsabili. Pe durata a 10 zile, pe platforma proiectului au fost incarcate 86 de planuri de afaceri, avand o distributie ce permite atingerea tuturor obiectivelor propuse in proiect, dupa cum urmeaza: Bucuresti | 62 planuri; Ilfov | 6 planuri; Gorj | 3 planuri; Dolj | 7 planuri; Valcea | 3 planuri; Mehedinti | 3 planuri; Olt | 2 planuri; sub 25 de ani – 32 de participanti; peste 25 de ani – 54 de participanti.

Intre 28 mai si 3 iunie, cele 86 de planuri de afaceri inscrise in competitie vor fi analizate pe baza grilei de evaluare disponibila AICI, urmand ca in cursul zilei de 3 iunie 2015 sa fie publicata lista celor 40 de castigatori. Evaluarea planurilor de afaceri va fi realizata de o comisie formata din reprezentanti ai mediului academic, financiar-bancar, ai patronatelor si ai mediului de business care sustin programe antreprenoriale. Lista completa cu membrii comisiei de evaluare va fi publicata in cursul zilei de astazi pe site-ul proiectului.

In perioada 18 – 27 mai, tinerii din regiunile Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest au fost provocati sa conceapa idei inovatoare de afaceri pentru a obtine finantari de 25.000 de euro. La concursul de idei de afaceri s-au putut inscrie tineri cu spirit antreprenorial care au domiciliul/resedinta in Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest si si-au propus sa lanseze ideea de afacere in una din cele 2 regiuni. Pe langa cei 25.000 de euro oferiti pentru initierea si dezvoltarea sustenabila a business-ului, cei 40 de castigatori vor avea oportunitatea de a beneficia de sesiuni gratuite de asistenta si mentorat de la manageri si antreprenori de succes din mediul de afaceri romanesc.

Pentru a afla toate informatiile privind criteriile de eligibilitate si metodologia de evaluare a planurilor de afaceri, consultati documentele disponibile AICI.

*Proiectul „FII T.A.Re! – Tineri Antreprenori Responsabili” este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 -2013 si este implementat in regiunile Bucuresti – Ilfov si Sud-Vest.

Comments ( 6 )
  1. bogdan

    salut! nu s-au afisat rezultatele evaluarii ?

    • mihaela

      Ziceau ca pe data de 3 iunie, care a fost si a trecut. Asa e la romani cu termenele, unii nu depun planurile de afaceri la timp, ceilalti nu le analizeaza la timp :) noi sa fim sanatosi

    • admin Post author

      Buna, Bogdan, Mihaela,

      Din pacate, perioada de jurizare a planurilor de afaceri s-a intins pe o perioada mai mare decat cea preconizata si acest lucru pentru ca am dorit sa ne asiguram de corectitudinea procesului si pentru a face o evaluare completa.

      Pe 17 iunie (incepand cu orele 17:00) vom organiza un eveniment pentru anuntarea celor 40 de castigatori ai concursului de idei de afaceri. Mai multe informatii, veti gasi pe site-ul proiectului si pe Facebook, cat si in invitatia pe care o vor primi toti cei care au aplicat.

      Ne cerem scuze pentru aceasta intarziere!

      O zi frumoasa in continuare!

      • mihaela

        Ati putea sa actualizati site-ul, pagina de FB, sa dati niste comunicate totusi.

        Ma indoiesc ca toti cei 85 de inscrisi vor urmari niste comentarii obscure ca sa vada ce se intampla.

        • admin Post author

          Buna, Mihaela,

          Evenimentul de premiere va fi anuntat in cursul zilei de astazi (atat aici, cat si pe Facebook).
          Toti cei inscrisi la concursul de idei de afaceri vor primi maine invitatia de a participa la acest eveniment, iar cei care nu se vor putea prezenta, vor primi rezultatul in scris.

          Multumim pentru intelegere!

  2. traian

    Din metodologia prezentata, cele doua saptamani de intarziere in afisarea rezultatelor erau esentiale pentru prima faza de implementare. Nu pot sa inteleg aceasta decizie de amanare cu 2 saptamani!!! a rezultatelor!

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei. Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro