Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Am prelungit perioada de inscrieri in cursa pentru 25.000 de euro pana pe 27.05.2015! 40 de planuri de afaceri vor fi finantate cu 25.000 de euro

[UPDATE 22.05.2015] Am prelungit perioada de inscrieri in concursul de idei de afaceri pana pe 27.05.2015, orele 23.59! Transmiterea planurilor de afaceri in varianta suport hartie trebuie facuta pana la data de 29 mai 2015, ora 18:00, data Postei. 

Ultima ta sansa sa te inscrii in competitia „Fii T.A.Re! – Tineri Antreprenori Responsabili” ! Rezerva-ti un loc in cursa pentru 25.000 de euro pentru ideea ta de afacere! Daca nu te-ai decis pana acum sa participi, mai ai la dispozitie doar 2 zile pentru a te gandi la cea mai tare idee de business si a face primul pas spre premiul cel mare.

Pe 24 mai 2015 (orele 24:00) 27 mai 2015 (orele 23:59), inchidem inscrierile online pentru concursul de idei de afaceri lansat in cadrul proiectului „Fii T.A.Re! – Tineri Antreprenori Responsabili” de catre Academia de Studii Economice, alaturi de Asociatia Româna pentru Transfer Tehnologic si Inovare AroTT, compania de consultanta Loop Operations si CCDL Events and Training.

 

Incarca planul de afaceri AICI pana pe data de 24 mai 2015, orele 23:59!

 

 Tinerii din regiunile Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest sunt provocati sa conceapa idei inovatoare de afaceri pentru a obtine finantari de 25.000 de euro. Competitia se desfasoara in perioada 18 – 24 mai si va acorda premii in valoare totala de 1.000.000 de euro pentru cele mai bune 40 de planuri de afaceri.

La concursul de idei de afaceri sunt asteptati sa se inscrie tinerii cu spirit antreprenorial care au domiciliul/resedinta in Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest si si-au propus sa lanseze ideea de afacere in una din cele 2 regiuni.

Finantarea acordata va sprijini primii pasi in drumul spre succes al afacerii pentru oricare dintre urmatoarele domenii: Turism si ecoturism; Textile si pielarie; Lemn si mobila; Industrii creative; Industria auto si componente; Tehnologia informatiilor si comunicatiilor; Sanatate si produse farmaceutice; Energie si management de mediu; Bioeconomie (agricultura); Biofarmaceutica si biotehnologii; Procesarea alimentelor si a bauturilor. Lista codurilor CAEN eligibile se regaseste anexata Regulamentului de Concurs.

Pe langa cei 25.000 de euro oferiti pentru initierea si dezvoltarea sustenabila a business-ului, cei 40 de castigatori vor avea oportunitatea de a beneficia de sesiuni gratuite de asistenta si mentorat de la manageri si antreprenori de succes din mediul de afaceri romanesc.

Documente necesare inscrierii in concursul de idei de afaceri


1. Regulamentul concursului | Regulamentul concursului – varianta actualizata (25.05.2015)

2. Anexa 1 | Model plan de afacere (acesta va fi completat direct in platforma de inscriere in concurs)

3. Anexa 2 | Model de buget

4. Anexa 3  |  Lista codurilor CAEN eligibile

5. Anexa 4 | Lista cheltuielilor eligibile prezentei scheme de minimis

6. Anexa 5 | Metodologia de evaluare; Anexa 5 | Metodologia de evaluare – varianta actualizata (19.05.2015)

7. Cerere ajutor de minimis

 

Documente de apartenenta la grupul tinta


1. Formular grup tinta | Formular grup tinta – varianta actualizata (19.05.2015) 

2. Declaratie privind prelucrarea datelor cu caracter personal | Declaratie privind prelucrarea datelor cu caracter personal – varianta actualizata (19.05.2015) 

3. Declaratie privind dubla finantare

4. Declaratie de apartenenta la grupul tinta

5. Cerere formare antreprenoriala | Cerere formare antreprenoriala – varianta actualizata (19.05.2015)

6. Acord de participare la sesiunile de formare antreprenoriala

*Proiectul „FII T.A.Re! – Tineri Antreprenori Responsabili” este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 -2013 si este implementat in regiunile Bucuresti – Ilfov si Sud-Vest.

Comments ( 3 )
  1. Tudor

    Buna ziua,
    Am si eu niste intrebari legate de partea financiara a planului:
    1) Valoarea totala a investitiei se considera ca este suma cheltuielilor planificate pana la finalul anului, inclusiv salarii, servicii externalizate etc, deci toate cheltuielile eligibile la care se adauga contributia proprie?
    2) Pot face unele modificari in forma si structura modelului de buget din fisierul excel?
    3) Banii s-ar da in 3 transe lunare egale abia in sept-nov, cum este trecut in modelul de buget? Daca da, investitiile trebuie finantate initial din surse proprii?
    4) Cum ar trebui sa procedam cu TVA-ul? Initial firma nu va fi platitoare de TVA si cred ca TVA-ul este considerata cheltuiala eligibila pentru etapa de realizare a investitiei. La achizitiile de materii prime si vanzarile de produse sa mentionam separate TVA-ul?
    Multumesc pentru timpul acordat.

    • admin Post author

      Buna, Tudor,

      1. Investitia initiala este investitia pana la obtinerea primelor venituri. De principiu, valoarea totala a proiectului ar trebui sa fie subventie + aport.

      2. Da.

      3. Aceasta este previziunea noastra, insa depinde si de Autoritatea de Management (AM POSDRU).

      4. Recomandarea noastra este sa nu declarati de la inceput firma ca platitoare de TVA. TVA-ul este eligibil din ajutorul de minimis, dar daca se si deduce, apare dubla finantare.

      Mult succes!

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei. Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro